Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BİTLİS VALİLİĞİ
T.C. BİTLİS VALİLİĞİ
T.C. BİTLİS VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Bitlis Go Türkiye
  • BİTLİS
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları İlan Portalı
  • İLETİŞİM
°C
25
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Ahmet Karakaya
      • Vali Yardımcıları
        • Göksel Yüksel
        • Alay Yazıcı
        • Kübra Sivaslıoğlu
      • Hukuk Müşavirleri
        • Onur Aykaç
      • Kaymakamlar
        • Remzi Demir
        • Batuhan Bingöl
        • Nurhalil Özçelik
        • Sait Muhammed Bilgin
        • Mehmet Zahid Uzun
        • Onur Yılmazer
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Proje Koordinasyon ve Eğitim Merkezi (BİPEM)
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Bitlis Go Türkiye
  • BİTLİS
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu Bitlis İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Defterdarlık
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • Bitlis Vakıflar Bölge Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • İlan Portalı
  • İLETİŞİM

Bitlis OSB Arsa Tahsisi İlanı

BİTLİS ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ
YÖNETİM KURULU BAŞKANLIĞI
ARSA TAHSİS İLANI
31/03/2016
 
Bitlis Organize Sanayi Bölgesindeki,Sanayi parsellerinin 4562  Sayılı OSB kanununun  geçici 9. maddesi çerçevesinde gerçek veya tüzel kişilere tahsis edilecektir. Tahsis talebinde bulunacak  yatırımcıların aşağıda  istenilen belgelerle birlikte, Bitlis OSB.Bölge Müdürlüğü (Taş Mah. Cumhuriyet Cad. Gökmeydan Mevkii, İl Özel İdaresi-  Merkez /Bitlis) adresine 13/05/2016 tarihi mesai bitimine kadar yetkili yatırımcı Kişi veya yazılı olarak yetkilendirildiğine dair yazılı yetkili belge ile birlikte yetkilendirilmiş temsilcisi  tarafından bizzat elden  istenilen belgelerle  birlikte müracaat etmeleri gerekmektedir.
 
MÜRACAAT ESNASINDA İSTENİLECEK BELGELER
 
1-Başvuru Dilekçesi(Ek-1 ile üretim akış şeması ve açıklama raporu eki fizibilite)
2-Yatırım Bilgi Formu (Ek-2)
3-Yatırım taahhütnamesi (Ek-3)
4-Mevzuat Gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası Ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek odası Belgesi
5-imza Sirküsü veya imza beyannamesi
6-Tüzel Kişi olması halinde  ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi
7-Ticari ikametgah beyanı ile Türkiye’de yerleşik olmayan  gerçek ya da tüzel kişilerin  kendi ülkelerindeki Türkiye Cumhuriyeti Temsilcilerince  onaylı benzer belgeleri
8-Vergi levhası veya mükellef yazısı
9-Halihazır işletme faaliyet konusu ile  istihdam sayısı bilgilerine ait yatırımcı beyanı
10-Son Üç yıla  ait yılsonu bilançosu  veya eşdeğer belgeleri ile  iş hacmini gösteren belgeler.
11-İşletmenin halihazırdaki faaliyet  konularına bağlı varsa yapmış olduğu son üç yıla ait ithalat ve ihracat tutarları.
12-Yatırımcının Organize sanayi Bölgesinde yapmak istediği yatırım tutarının hangi finansman kaynaklarla sağlayacağına dair detaylı bilgiler.
 
DİĞER HUSUSLAR
1-Yönetim Kurulu , müracaatları Organize Sanayi Bölgesinde yer Alan Parsellerin Gerçek veya Tüzel Kişilere 4562  Sayılı OSB kanununun  geçici 9. maddesi çerçevesinde  hazırlanmış ve yürürlükte olan Yönetmeliğin 6. maddesi çerçevesinde değerlendirecek olup, bu değerlendirme neticesinde arsa tahsislerini yapıp yapmamakta serbesttir.
 
  Ptt-Kargo,İnternet,Fax Vb.yollarla yapılacak başvuruların dikkate alınmayacağını ve kabul edilmeyeceğini.
 4562 sayılı Organize sanayi Bölgeleri Kanununun geçici 9. maddesi çerçevesinde Kamuoyuna ilanen duyurulur.
 
 
 
 
 
EK-1
..............................................................NA,
 
 
12/4/2000 tarihli ve 4562 sayılı Organize Sanayi Bölgeleri Kanununun geçici 9 uncu maddesinden yararlanmak istiyorum.
Şahsıma/Şirketimize, yapılacak yatırıma ve talep ettiğim/ettiğimiz parsele ilişkin bilgiler aşağıda gösterilmiş olup, istenilen belgeler dilekçe ekinde sunulmuştur.
Gereğini arz ederim ...../....../20...
 
 
 
EKLER:
-Yatırım bilgi formu
-Üretim akış şeması ve açıklama raporu
 
 
Gerçek Kişi veya Yetkili Temsilcisinin Adı Soyadı ve İmzası
Tüzel Kişi ise Ticaret Unvanı, Kaşe ve Yetkili İmzalar
 
 
TALEP FORMU
YATIRIMCI BİLGİLERİ
ADI SOYADI/UNVANI
 
YERLEŞİM YERİ ADRESİ/KANUNİ ADRESİ
 
TELEFON NUMARALARI
 
 
GERÇEK KİŞİ İSE T.C. KİMLİK NUMARASI
 
 
VERGİ SİCİL NUMARASI
 
ODA SİCİL NUMARASI
 
YATIRIMIN ÖZELLİKLERİ
TALEP EDİLEN PARSEL ADEDİ VE BÜYÜKLÜĞÜ
 
ÜRETİM AKIŞ ŞEMASI VE AÇIKLAMA RAPORU
 DİLEKÇE EKİNDE
 VERİLECEKTİR.
ÜRETİM MİKTARI (Yılık/Aylık)
 
KULLANILACAK SU MİKTARI (m3/ay)
 
KULLANILACAK ENERJİ MİKTARI (kwa/ay)
 
ATIK SU MİKTARI (m3/gün)
 
İSTİHDAM EDİLECEK KİŞİ SAYISI
 
FAALİYETE GEÇME TARİHİ
 
YATIRIM TUTARI
 
YATIRIMIN TAMAMLAMA SÜRESİ (Ay)
 
DİĞER HUSUSLAR
 
         
 
 
 
EK-2
YATIRIM BİLGİ FORMU
 
BÖLÜM I
YATIRIMCI İLE İLGİLİ BİLGİLER
YATIRIMCI KURULUŞUN:
1. Adı, soyadı veya unvanı:
2. Haberleşme adresi:
3. Telefon, faks no ve e-posta adresi:
4. Sermayesi:
Ortaklar hisse oranı (%) esas sermaye/kayıtlı sermaye ödenmiş/çıkarılmış sermaye
a) Yabancı ortaklar 
b) Yerli ortaklar
Toplam
5. Bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi kimlik numarası. Gerçek kişi ise T.C. kimlik numarası:
6. Ortaklar hakkında bilgi:
(İsim, adres, bağlı bulundukları vergi dairelerinin adı, vergi kimlik numaraları, yatırımcı özgeçmişi.)
7. Firma ve ortaklar hakkında bilgi alınabilecek özel ve resmi kuruluşlar ve bankalar, adresler ve telefon numaraları:
8. Firmada projeden sorumlu şahısların isimleri, adresleri, telefon numaraları:
9. Tüzel kişiler için yönetim kurulu üyelerinin, müdürlerin isimleri, adresleri, telefon numaraları:
 
BÖLÜM II
YATIRIM İLE İLGİLİ BİLGİLER
GENEL BİLGİLER
1. Yatırımın cinsi:
(Komple yeni, tevsi, entegrasyon, tamamlama, yenileme, modernizasyon, darboğaz giderme, kalite düzeltme, ürün çeşitlendirme cinsinden hangisi olduğu belirtilir.)
2. Yatırımın konusu:
3. Yatırıma başlama tarihi:
(6 aylık dönemler itibarıyla yatırımın tamamlanma aşamaları belirtilir.)
4. İşletmeye geçiş tarihi:
5. Yatırımın bitiş tarihi:
6. Öngörülen istihdam (kişi):
7. Projenin kapasitesi:
(Tek vardiyada tesiste üretilecek mal veya hizmet miktarları verilir.)
 
PROJENİN TEKNİK YÖNLERİ
 
1. Üretilecek mallar:
2. Projenin gerekçesi:
3. Projenin kısa anlatımı:
4. Üretim teknolojisi:
5. Çevreye etkisi:
(Yatırımın yaratabileceği çevre kirliliği sorunlarının olup olmadığı belirtilir.)
 
 
 
 
 
 
 
TOPLAM SABİT YATIRIM TUTARI
 
Aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda sabit yatırım kalemleri ayrı ayrı belirtilerek toplam yatırım ve yıllara göre dağılımı tablosu düzenlenir. Yatırımın özelliği dolayısıyla harcama gerektirmeyen kalemler dikkate alınmaz.
1. Etüt ve proje giderleri: Yatırıma ait etüt ve proje çalışmalarıyla ilgili ekonomik ve teknik araştırma masrafları ile yatırım dönemi işletmeye alma sırasında ihtiyaç duyulacak kontrolörlük, müşavirlik, eğitim ve benzeri konularda yapılacak harcamalar bu kalemde dikkate alınır.
2. Bina inşaat giderleri: Yapılacak ana mal/hizmet üretim binası, yardımcı işletmelere ilişkin binalar, idari binalar, depolar dahil olmak üzere her bir harcama kalemi için metrekare ve birim değerlerde belirtilmek üzere, inşaat giderleri uygun hesaplama yöntemleri uygulanarak hesaplanır.
3. Mal veya hizmet üretimine yönelik ana makine ve teçhizat giderleri.
4. Yardımcı işletmeler makine ve teçhizat giderleri: Su, elektrik, yakıt, buhar, arıtma tesis ve benzeri servisler için gerekli makine ekipman giderleri ortaya konacaktır.
5. Montaj giderleri: Ana fabrika, yardımcı işletme tesislerinin montajları ile ilgili tüm masraflar verilir. (Ortalama bir değer olarak toplam makine-teçhizat bedelinin %6’sı kadar bir meblağ alınabilir.)
6. Taşıt araçları: Tesis için gerekli taşıt araçlarına ilişkin öngörülen harcamalar, cins, miktar ve birim fiyatlar da belirtilerek bu gider kaleminde gösterilir.
7. İşletmeye alma giderleri: Deneme üretimine başlangıçtan itibaren kesin işletmeye geçişe kadar yapılması zorunlu olan harcamalar dikkate alınır.
8. Genel giderler: Haberleşme, aydınlatma, ilan vesaire masraflar ile emlak ve taşıt alım vergileri, yatırım dönemi personel, personel eğitimi ve yönetim giderleri, idari ve sosyal binaların tefrişi ve çeşitli demirbaşlarla ilgili giderler verilir.
9. Diğer giderler: Başta yatırım dönemi finansman giderleri olmak üzere çeşitli fon, vergi ve benzeri masraflar bu harcama kaleminde gösterilir.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
EK-3
 
YATIRIM TAAHHÜTNAMESİ
 
MADDE 1- 12/4/2000 tarihli ve 4562 sayılı Organize Sanayi Bölgeleri Kanununun geçici     9 uncu maddesine istinaden ................. Organize Sanayi Bölgesi tarafından .... ada  ….. parsel yatırımcıya tahsis edilecektir.
MADDE 2- YATIRIMCININ ADI SOYADI VEYA TİCARET UNVANI
MADDE 3- PARSELİN TAHSİS VE TESLİM TARİHİ
MADDE 4- YATIRIMIN KONUSU
MADDE 5- YATIRIMA BAŞLAMA TARİHİ
MADDE 6- YATIRIMIN FAALİYETE GEÇECEĞİ TARİH
MADDE 7- İSTİHDAM EDİLECEK KİŞİ SAYISI
MADDE 8- İSTİHDAM DARALTICI PLAN VE PROJE TADİLATI YAPMAMA YÜKÜMLÜLÜĞÜ
Yatırımcı, istihdamı daraltacak plan ve proje tadilatına gidemez.
MADDE 9- İNŞAAT VE İŞLETMENİN KONTROLÜNE İZİN VERME YÜKÜMLÜLÜĞÜ
Yatırımcı yatırımının başlangıcından itibaren üretim aşamasına kadar organize sanayi bölgesi ve diğer ilgili kamu kuruluşlarının her türlü takip ve denetiminde gereken her türlü kolaylıkları göstermek ve istenen bilgi ve belgeleri vermek zorundadır.
MADDE 10- MASRAFLARI KARŞILAMA YÜKÜMLÜLÜĞÜ
Yatırımcı, tahsis edilen parsel üzerine ipotek konulması veya kaldırılması ile tapuya ilişkin diğer işlemlerle ilgili her türlü vergi, resim, harç, katılma payı ve katkı payı gibi diğer masrafları karşılamak zorundadır.
MADDE 11- TAHSİSLERİN İPTALİ
Yatırımcının, iflas hali dahil yatırıma devam etmediğinin, mücbir sebepler hariç organize sanayi bölgesi tarafından öngörülen sürede yatırımı tamamlamadığının, bedelsiz olarak tahsis edilen parsel ile ilgili olarak yapılan denetimler ve düzenlenen raporlar sonucunda, 4562 sayılı Kanunun geçici 9 uncu maddesi kapsamında, ilgili mevzuatta ve bu taahhütnamede belirtilen şartlara uymadığının tespiti halinde, herhangi bir yargı kararı aranmaksızın, Organize Sanayi Bölgesi yetkili organları tarafından yapılan parsel tahsisi iptal edilir. Bu durumda taşınmazın üzerindeki tüm yapı ve tesisler sağlam ve işler durumda tazminat veya bedel ödenmeksizin Organize Sanayi Bölgesi tüzel kişiliğine intikal eder, bundan dolayı adına tahsis yapılan kişiler veya üçüncü kişilerce herhangi bir hak ve talepte bulunulamaz. Ancak, öngörülen sürede yatırımının en az yüzde ellisinin gerçekleştirilmesi halinde yatırımın bedeli, yeni yatırımcı tarafından önceki yatırımcıya ödenir. Bu ödeme organize sanayi bölgesi tüzel kişiliğince sağlanır.
MADDE 12- HAFRİYAT SIRASINDA BULUNACAK KÜLTÜR VARLIKLARININ MÜLKİ AMİRLİĞE BİLDİRME YÜKÜMLÜLÜĞÜ
Yatırımcı, inşaat sırasında bulunacak olan taşınır kültür varlıklarını mülki amirliklere bildirmek zorundadır.
MADDE 13- DİĞER HÜKÜMLER
Bu taahhütnamede yer almayan hususlarda Organize Sanayi Bölgeleri Uygulama Yönetmeliği hükümleri geçerlidir.
YUKARIDAKİ ESAS, KOŞUL, KURAL VE YÖNTEMLERE UYACAĞIMI VE YERİNE GETİRECEĞİMİ, YATIRIM BİLGİ FORMUNDAKİ BİLGİLERİN DOĞRULUĞUNU TAAHHÜT EDERİM. 
 
YATIRIMCI
Kişi veya Yetkili Temsilcisi Tüzel Kişilerin Unvanı
İmza/Kaşe
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Erişilebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
Hüsrevpaşa Mah. Ahmet Eren Bulvarı No:80 Merkez / Bitlis
444 13 01
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız